:: i WaLk yOu FoLLoW, ok? ::

:: PeJaM cELiK, pEjAm CeLiK ;;

:: i post it, you click it, yeah!!! ::

Wednesday, October 28, 2009

.: Salam penuh senyuman :.

Saya telah kembali ke Malaysia.
Tapi rasa seperti masih di Dunedin.
There is one word to describe Malaysia..
SESAK!!!!

Masih lagi anak jati,
Tapi saya merindui New Zealand yang amat sangat.
Bukan ingin memuja-muja,
Tapi ini hakikat yang dirasa,
Tak perlu buat ape-ape, cukup sekadar bernafas.
Subhanallah,
Terfikir jugak, oxygen kah yang saya sedut?

Tapi alhamdulillah,
peluang mencium tangan ma dan abah di malam raya cukup indah!
Allah masih sayang kan saya.
Tidak terucap dimulut semua,
Tapi saya tau mereka gembira dan bangga dengan saya.
Melihat anak-anak sedara tersenyum comel,
Hati saya girang tak terkata.
Terima kasih keluarga Otago.
Saya sayang anda semua.
Pasti!!

p.s: better late than never!
Will be back with new post.. with a diary of bibik!!

2 comments:

Dr Mama said...

be grateful w what u hv :)
kalo msia sesak, sini padat compact compressed etc

chuck said...

Welcome back :-D