:: i WaLk yOu FoLLoW, ok? ::

:: PeJaM cELiK, pEjAm CeLiK ;;

:: i post it, you click it, yeah!!! ::

Sunday, May 11, 2008

.: My WisH CaMe TrUE :.

Kawarau Bridge Bungy
Wednesday 23rd April 2008
:: My first bungy ::

... no words to describe all these experience ...
... hope these photos explained everything...






:: thanx to all my darlings tammy, tosino and cindy ::
:: to ma and abah, i have no intention to scare both of u at all, but this is one of my dream :) ::
P.S. I Love you all...
and I'll jump again, definitely :P
xoxoxo

~sweetlittlesunshine~

4 comments:

Anonymous said...

isk2... sabo jer ler kamu nih... terjun tiruk camtuh.. kecut luar dalam weh... hahaha.. bes nyer aktiviti kamu.. uisk2.. sem ni asik duk lab jer.. waaaaaaa :((

Anonymous said...

amboi..byk gambo nampak! saje je nak uat org jeles ok! huhuhu

Anonymous said...

lor, yana ko ke tue.. tak sangka jumpa kat sini pulak..

yana hashim said...

ye..seghah!!!! lamanye xjumpe...

aimi.... jgn jeles..ade masan pluang.. kite pg bungy.. hihihi

toqwan... jom la dtg sini.. kite pg bungy ke... sky diving ke...hhihi