:: i WaLk yOu FoLLoW, ok? ::

:: PeJaM cELiK, pEjAm CeLiK ;;

:: i post it, you click it, yeah!!! ::

Friday, October 17, 2008

.: xoxoxoxoxo :.


mira, achik , me n aaron tintong!!
best gile ms ni..

saya tau, dh sgt lama sy tak update pape di sini, sy xtau nk tulis ape, i mean nk share ape2, byk bnde exciting sepanjang Syawal ni, tapi byk jugak gundah gulana dlm hidup sy ni setakat ni. bilik sy pun dh mcm tongkang pecah, i hardly recognised my own room. n i hate it so much. i need some change i guess. i miss my home kat Trganu, seriusly!! n umah knagh dulu. bile ingt ke sume ni, my eyes become crystal clear n it starts raining n pouring!!

From diary or calendar, ppl might say i almost finished. yup! thats true. suddently i feel empty, i don't know what i want. i dont know what i want to do after this. to be honest, i enjoy being a student. but so many times, i complained how sick i am,, studying, studying , studying.. mybe many friends feel jealous with me, sbb blh study kat oversea n so on. but u guys should know, i envy u guys more than anything. terutamanya, kwn2 yg dh settle down, .. hmm. ntahla.. susah nk cite..

mybe kepala ni terasa berat pk kan hal study n hal2 lain. smpai rs mcm hilang ingatan. rs mcm xde pape dlm otak. yang pasti cume rs nk balik. i think, the moment i enjoyed the most in my life, ms keje kat Body Shop dulu. seriuosly.. I love it, not to mentioned gaji yg ciput kan.. but i know,, money is not everything la.. as long as I'm happy, that should be enough. Not that i don't enjoy being here.. mmg enjoyla.. but too much pressure.. sometimes xtau nk share ngn sape.. nk bt ape.. nk share pun kdg2 xterluah dgn kate2. h,, dont know la.. nk stop sini dulu.. xtau dh nk kate ape..
me n mira masa training make up
miss u so much darling!!!

0 comments: