:: i WaLk yOu FoLLoW, ok? ::

:: PeJaM cELiK, pEjAm CeLiK ;;

:: i post it, you click it, yeah!!! ::

Tuesday, November 4, 2008

:: kesukaan saya ::


*tiramisu*
setelah sekian lama teringin nak mkn.. nk mkn kat sini xleh.. sbb ade alkohol..
taaa daaa.. ini la hasilnye..

*cheese cake*
ini plak cheese cake utk tammy (4 her 21st bday)
huhu.. saya sgt gumbira.. sbb ini yg plg menjadi.. huhu


*apam balik*
saya mmg suka mkn kuih la.. kalu kat trganu.. senang je.pg je kat ngadang kor tu.. tunjung aje ape nak mkn.. sume ade..
saya teringin makan apam balik.. so.. ini dia..

*tart telur*
ini mmg fav of all time..
n yang ni yang plg improve.. heheh

*lepat pisang*
jeng jeng jeng.. tengok ape yg saya mengidam.
lepat pisang yang saya eksperimenkan guna baking paper,,
kalu bt laporan.. bahagian result sgt positif..


*creme puff*
ini xmenjadi.. tapi blhla.. crustnye tidak tip top...
i put lots of effort tho.. blhla setakat mkn sorang..
xtau bile nak try lagi..

so.. nilah antara kegemaran saye sepanjang di sini.. baking.. n saya suka mkn kuih muih... wlpun kena byk sabar.. tapi okla.. dpt gak mkn n jamu2 org kan... xla teruk sgt skil didapur.. tapi msak still byk lagi kena belajar.. lauk pauk Melayu ni susah skit.. huhu.. ni rsnye my 2nd update kot utk hasil tangan saya ni.. last time xingt.. awl2 entry kot.. happy sungguh bile tgk ape kite bt ni menjadi..
"kdg2, rupa pun penting gak,LOL"

xoxo
yana yang comot!!

2 comments:

Anonymous said...

yana,
pe kata mu letak resipi..hehe..aku tau resipi bnyak kat inet tp kalau dpt dr yg org yg aku kenal ni, aku konfiden sikit nk try...aku request cheese cake, apam balik & lepat pisang.. hehe

Sarah said...

hello yana. wahh i love baking too! tp kt sini tak try2 lg sbb brg2 tak cukup lg hehe anyway, must try your lepat pisang ;p