:: i WaLk yOu FoLLoW, ok? ::

:: PeJaM cELiK, pEjAm CeLiK ;;

:: i post it, you click it, yeah!!! ::

Saturday, November 22, 2008

:: Saya di tag oleh Aimi ::

Adui.. saya di tag lagi.. Seperti usual, tiap kali di tag, saya tertanya2, sape la punye idea .. mcm2 ek manusia ni. but i guess, tag entry ni akan buatkan blogger keeps blogging.. isn't it? ok, this is my turn..

The rules:

* Take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.

* DON'T change your cloth. DON'T fix your hair, just take a picture.

* Post that picture with NO editing.

* Post this instruction with your picture.

* Tag 10 people to do this.

ta daaa.. ini la hasilnye.. sy mmg teangah pkai tudung sekarang.. so tak de ape nk buat b4 amik gmaba.. just turn on my camera n click.. this is it.. no make-up, no editing.. nothing...just plain ME!

I'm sorry, I don't like to tag others, I don't why.. or maybe I should this time... hurmmm..
NO!! heheh.. sape2 yang nak di buta, n tunjuk diri sendiri.. dipersilakan... :D

P.s: I'm 25yrs old already.. huhu,, a.k.a young @heart!! :)

xoxo

sweetlittlesunshine



1 comments:

Anonymous said...

yeayyy! atlast buat jgk ye tag nih. hahahahah